Klacht My BKS: niet geleverde fotoboek besteld 17 mei 2014

Klachtnummer
# 86317
Gebruiker
Alajos
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Diverse E-mails gestuurd(zie onder) geen bericht van BKS

Beste klantenservice,

Ik heb een bestelling bij U geplaatst 17 mei 2014, nog steeds niets ontvangen.
Ik heb e.a. gehoord over de vertragingen dat het 4-6 weken langer duurt.
Ik maak me ongerust over mijn bestelling is al 6 maanden oud.
Verzoek een konkrete antwoord te geven.
In afwachting Uw bericht,

Gewenste oplossing

zo spoedig mogelijk leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen