Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht My BKS: niet geleverde fotoboek besteld 17 mei 2014
Details
Klacht
Diverse E-mails gestuurd(zie onder) geen bericht van BKSBeste klantenservice,
Ik heb een bestelling bij U geplaatst 17 mei 2014, nog steeds niets ontvangen.
Ik heb e.a. gehoord over de vertragingen dat het 4-6 weken langer duurt.
Ik maak me ongerust over mijn bestelling is al 6 maanden oud.
Verzoek een konkrete antwoord te geven.
In afwachting Uw bericht,
Gewenste oplossing
zo spoedig mogelijk leverenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.