Klacht My BKS: slecht geleverde fotoboeken

Klachtnummer
# 76974
Gebruiker
Jackeline
Datum
0 reacties

Details

Klacht

M.,

Vanaf half maart 2014 ben ik in de weer om twee fotoboeken goed afgeleverd te krijgen.
Hieronder een kopie van mijn laatse mailcontact met Prezco
Hopelijk kan deze wantoestand aangekaart worden door jullie.

Vriendelijke groet,
Jackeline Tijsseling.

cc naar Mybks / prezco

Geacht Mybks team, team Prezco,

Tot mijn grote teleurstelling heb ik geen reactie van u ontvangen op onderstaande mail noch mijn geld terug geboekt gekregen.
Ik ga contact opnemen met de redactie van Radar, Kassa en de consumentenbond om mijn verhaal te delen. Tevens zal ik mijn teleurstelling omtrent het hele verloop delen op o.a. facebook.

Jackeline Tijsseling.


Subject: RE: De productie van uw fotoboek
Date: Tue, 26 Aug 2014 13:07:11 +0200

Geacht Mybks team, team prezco,

Hartelijk dank voor uw mail.
Ik heb half februari 2014 twee bestellingen gedaan bij Mybks. Nu, zoveel maanden later, heb ik van de ene bestelling TWEE boeken ontvangen en van de andere bestell

Gewenste oplossing

Zoals ik in mijn laatste mail aan MyBKS / Prezco al heb gemeld: OF twee correcte fotoboeken OF mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen