Klacht My BKS: Slechte kwaliteit drukwerk

Klachtnummer
# 74899
Gebruiker
Marjabraaksma
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 2 maanden te hebben gewacht op de uitlevering ontving ik 3 weken geleden op vrijdag toch het boek. Gelukkig denk je dan. Maar de kwaliteit is enorm slecht, er lopen verticale strepen door de bladen en de kleuren zijn dichtgelopen waardoor er geen doortekening meer te zien is in bijv. de bloemen. 3 weken geleden meteen maandags MyBKS gemaild met de klacht, maar tot dusver wederom blijft alles stil aan gene zijde. Vandaag maar weer een nieuwe mail gestuurd.

Gewenste oplossing

Boek gratis herdrukken met goede kwaliteit, zoals ik gewend was bij MyBKS, waar ik al 5 boeken met enorme tevredenheid had laten drukken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My BKS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen