Wij vinden dat My BKS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht My BKS: Slechte kwaliteit drukwerk
Details
Klacht
Na 2 maanden te hebben gewacht op de uitlevering ontving ik 3 weken geleden op vrijdag toch het boek. Gelukkig denk je dan. Maar de kwaliteit is enorm slecht, er lopen verticale strepen door de bladen en de kleuren zijn dichtgelopen waardoor er geen doortekening meer te zien is in bijv. de bloemen. 3 weken geleden meteen maandags MyBKS gemaild met de klacht, maar tot dusver wederom blijft alles stil aan gene zijde. Vandaag maar weer een nieuwe mail gestuurd.Gewenste oplossing
Boek gratis herdrukken met goede kwaliteit, zoals ik gewend was bij MyBKS, waar ik al 5 boeken met enorme tevredenheid had laten drukken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.