Klacht My Discount buddy: Heb niets besteld, werd mij toegezonden , heb geretourneerd en voel mij nu bedreigd

Klachtnummer
# 388804
Gebruiker
Poupoun1950
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in week 35 een envelop ontvangen van mydiscountbuddy inhoudende een kabeltje met earphones. Omdat ik niets besteld heb , heb ik deze op maandag 2 september in dezelfde envelop gefrankeerd met € 1,75 teruggestuurd. Op donderdag 5 september onving ik het volgende bericht:
........., wij gaan het openstaande bedrag langs de gerechtelijke weg vorderen binnen 48 uur. Betaal nu via iDeal: https://mydiscountbuddy.com/sp/175742/s3

De oplossing

Mij een excuusmail stuurt en stopt met deze verkoop praktijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My Discount buddy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My Discount buddy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen