Klacht My Floor: niet werkende vloer verwarming

verschuren

Ben met dit bedrijf in zee gegaan om in onze badkamer ,die in de winter niet was warm te krijgen, vloerverwarming aan te leggen . we zijn overeen gekomen met My Floor die zal de gleuven in de beton slijpen, de leidingen leggen en rechtstreeks aansluiten op de cv ketel op zolder, ook moest er een aparte pomp komen om het water door de vloerverwarming in de badkamer ( 3 x3.5 m) te pompen. ook werd gezegd dat de twee radiatoren verwijdert moesten worden voor de goeden werking. kosten € 807,23Het is nu nog kouder in de badkamer als voor de verbouwing . nadat ik my floor hierover gebeld had is hij komen kijken en hij constateerde dat er wat veranderd moest worden . kosten;€ 857,78 Zo kan ik ook een prijsopgaven maken om op een werk in te schrijven
een aangetekende brief die ik hem stuurde, heeft hij geweigerd,

My Floor heeft een niet werkend product geleverd voor de prijs die vooraf is afgesproken ,waarschijnlijk heeft hij te laag ingeschreven om het werk te krijgen .
Ik wel best wat bij betalen om de vloer warm te krijgen maar niet € 857,78 Meer als 100% boven op de prijs die was af gesproken. Een ander bedrijf had een prijs van € 1050. uit gerekend . maar My Floor was goedkoper .Ik ben boos dat hij mijn aangetekende brief met mijn voorstel hierin , geweigerd heeft aan te nemen. die heb ik terug gekregen van de post.

Wij vinden dat My Floor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!