Klacht My Garden Shop: Oplichting?

Mvdvs

Infarood kachel besteld en betaald.
Contact gehad dat deze niet meer op voorraad was en dat ze zouden zoeken of deze ergens anders leverbaar was.
Nog steeds geen contact terug gehad en ze zijn onbereikbaar.
Adres van de winkel is ook nep volgens mij zijn dit oplichters.

Geld terug of kachel geleverd.

My Garden Shop
    Klant heeft 16-12-2017 besteld en middels ideal afgerekend.
    Na dat er contact is geweest over dat het product bij één van de leveranciers niet leverbaar was, zouden wij een oplossing zoeken bij een andere leverancier.
    Wij communiceren vooral per email, en in onze algemene voorwaarden staat, dat bij klachten, restitutie of bij voorraad te kort er een termijn staat voor twee weken, is het ons dan ook zeer absurd dat deze partij ons na vier dagen na bestelling voor oplichter uitmaakt.

Gezien het feit dat klant in deze meermaals her en der op internet laster en smaadschrift heeft gepleegd door ons voor oplichter uit te maken, zijn wij per direct overgegaan op restitutie en zullen wij bij deze niet overgaan tot de eerder geplande oplossing zoals het product bij een andere leverancier te verkrijgen.
    Inhoudend dat wij middels deze restitutie ook duidelijk maken dat wij dit soort klanten die ons binnen het afhandelingstermijn al her en der voor oplichter uitmaken niet in ons klantenbestand wensen.

Restitutie heeft vandaag plaatsgevonden, houdt rekening met de vertraging van banken waardoor de betaling morgen of overmorgen pas zichtbaar zal zijn op uw rekening.

Ook een klacht indienen over My Garden Shop?