Klacht My Inheritage: Enorme lange wachttijd voor de uitslag er is.

Klachtnummer
# 276185
Gebruiker
Merel64
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Uit nieuwsgierigheid wat ingevuld op myinheritage.com. Maar had het niet verstuurd. Werd 5 minuten later terug gebeld door iemand van Myinheritage of ik het toch niet wilde proberen. Blijkbaar was het al voldoende dat ik even had gekeken. Zou 3-4 weken duren voor de uitslag er was. Kost best wel wat.Het duurde nog 9 dagen voor de kit binnen was, maar goed, dat zou wel in de 3-4 zitten. Gelijk terug gestuurd. Vervolgens radiostilte. Bellen heeft geen zin, ze nemen niet op. Er werd zelfs gezegd dat ze aan het lunchen waren. Beantwoorden van emails duurt een eeuwigheid. Krijg uiteindelijk een niets zeggend antwoord. Ze geven zelfs de orkaan de schuld dat het allemaal zo lang duurt. Vanmiddag bericht dat als ik het 22 oktober nog niet binnen heb, zij het in onderzoek nemen. Ze zijn razend snel met je om te praten en te beloven dat het 3-4 weken duurt. Daar adverteren ze ook mee op hun site. Op dit moment zitten we al in de 9 de week. Wat gebeurt er met mijn DNA Sample? Wordt het misschien nog voor andere doeleinde gebruikt. Kan ik de smaple terug eisen. Begrijpelijk dat ik ook geen vertrouwen in een uiteindelijke uitslag heb.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My Inheritage hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My Inheritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen