Klacht My Musthaves: Niet geleverd, geen geld terug

Klachtnummer
# 375054
Gebruiker
Gebruiker1529573319
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 weken geleden horloge besteld. Meerdere malen geprobeert om de klantenservice te bereiken maar krijg automatische mail terug. Heb geen horloge ontvangen en heb gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen. Hier word niet op gereageerd dus ik ga ervan uit dat ik mijn geld kwijt ben.

De oplossing

Ik wil dat mijn geld terug overgemaakt word.

0 reacties

Ook een klacht indienen over My Musthaves?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen