Klacht My Musthaves: Niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 390148
Gebruiker
Lenie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Horloge besteld, maar niet geleverd. Geen contact met bedrijf, ze hebben het op een onjuist adres geleverd. Automatische mails terug. Krijg geen contact om het op te lossen. Maand geleden besteld en nog geen stap verder. Weg geld!!!!!

De oplossing

Contact opneemt en geld terugstort of horloge levert

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lenie
Datum
Uiteindelijke oplossing
wij hebben zelf het pakket bij mensen in Beuningen 45 min rijden opgehaald. die gefevens hadden we gekregen van post nl. (wet op de PRIVACY) klopt niets van. deze mensen waren bereid om mee te werken maar waten er niet blij mee. Musthaves heeft dus 2 maal het zelfde adres op de pakketten geplakt, waardoor het daar afgeleverd is en niet bij ons. kortom zelf er veel werk mee gehad:(
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over My Musthaves?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen