Klacht My Peaq: Afhandeling defect laptop Peaq

Klachtnummer
# 185132
Gebruiker
A. Rasoelbaks
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste,

Mei 2015 een Peaq PDK P1002-NL aangeschaft.
Nu, 12-09-2016, (eerder ontdekt) laadt batterij 2 niet meer op. Apparaat, aldus Peaq, moet terug naar fabrieksinstellingen worden gebracht.
Uitgevoerd, geen verandering. Batterij 2 laadt niet op.
Appraat, aldus Peaq, zal ter reparatie moet worden toegezonden, alwaar €49,- in rekening kan worden gebracht voor onderzoeks- en behandelkosten.
Arti. 1.1.1 beschrijft een garantietermijn van 36 maanden na aanschafdatum.

Contact met service center van Peaq is ronduit onbeschoft te noemen. Medewerker verschuilt zicht achter "procedures", heeft geen service instellling, kortom kun je stellen dat Peaq niet de gewenste service biedt. Bedankt Patrick, geef je een 10 voor jouw service instelling... NOT.



Gewenste oplossing

Asap een niew vergelijkbaar product ter beschikking stellen.
Termijn van 3 werkweken is onacceptabel om reparatie op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My Peaq hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My Peaq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen