Klacht My-TB.store: Hoe krijg ik mijn geretouneerde product terug

Klachtnummer
# 642200
Gebruiker
Mighty_San
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb de tongreiniger retour teruggestuurd, nadat ik bericht heb ontvangen dit te doen.

Ik heb het product teruggestuurd op 3 december 2022 ter reparatie onder garantie.

Tot op heden heb ik niks ontvangen. Ook mailen naar het mailadres gaat niet, omdat de mailadres niet bestaat. Op de website via de contactformulier een verzoek ingediend, ook geen reactie.

Mailwisseling en PostNL retour bewijs heb ik, hoe ga ik dit van ze krijgen?

Gewenste oplossing

Ze mogen mijn aangeschafte tongreiniger repareren en werkend terugsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat My-TB.store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over My-TB.store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen