Opgelost door MyAttachment.net: MyAttachment

MyAttachment.net
Brief van Van Hoek & Partners inzake openstaande factuur.

Bedrag maandelijks 15 euro voor iets wat niet omschreven staat, en waar wij dus ook niets van weten. Bedrijf MyAttachment zegt ons totaal niets. Inmiddels plus 40 euro door aanmaning van Hoek & Partners. Alleen brief met dreiging deurwaarder van Van Hoek en Partners ontvangen, verder nooit correspondentie van MyAttachment ontvangen..!?

Nooit iets aangevraagd, danwel betaling gedaan. Bezwaarschrift ingediend en krijg toelichting die ik al eerder heb gehad dat het door middel van klikken op cadeaubon was. Gegevens die in bezit zijn: Naam, adres en e-mailadres. Nooit bevestiging van overeenkomst wat dan ook ontvangen. Nooit toestemming gegeven om iets tot stand te brengen. Van Hoek & Partners hebben bezwaarschrift bij MyAttachment neergelegd en die hebben teruggekoppeld dat het om cadeaubon gaat. Verder wordt met bezwaarschrift niets gedaan danwel gereageerd.

Stoppen met spam, totaal ongegronde aanmaning. Niets besteld!
Per direct abonnement/dienst stopzetten, waar wij niet om hebben gevraagd, alle contactgegevens verwijderen en geen rekeningen danwel brieven meer sturen. Bevestiging sturen dat alles is afgewikkeld. Bezwaarschrift in behandeling nemen en hierop reageren.
Stoppen met dit soort valse claims en aanmaningen. Opzeggen en ontbinden van zogenaamd "contract"

Wij vinden dat MyAttachment.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sarina
    15-6-2015 met Jack van MyAttachment gesproken. Was sprake van frauduleuze praktijken en ip-adressen die zijn gebruikt. Daarvan ben ik slachtoffer geworden. Jack zou de incasso bij Van Hoek en Partners laten intrekken. 15-6 e-mail gestuurd naar Van Hoek & Partners met verhaal van Jack en gevraagd om bevestiging van intrekking incasso. Waarbij het dossier gesloten kan worden en ik vanaf nu en in de toekomst niets meer ontvang tbv Van Hoek & Partners & MyAttachment.

Sarina

Ook een klacht indienen over MyAttachment.net?