Opgelost door MyBrancy: Bedrijf wil geen Nederlands retour adres aan mij verstrekken

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 602254
Gebruiker
Vetty
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil een product terugsturen, echter ontvang ik geen retouradres en wordt ik gedwongen foto's te mailen van het product voordat ze mij een adres in Nederland door willen geven. Er is van tevoren geen melding aan mij gemaakt dat het product naar een adres buiten Nederland geretourneerd moet worden.

Gewenste oplossing

Ik wil graag weten waar ik het product heen moet sturen zodat ik ook Klaarna op de hoogte kan brengen dat het product geretourneerd is.
Geboden oplossing
Klarna heeft het factuur afgesloten. Ik vermoed dat MyBrancy het bedrag heeft voldaan. Echter is deze site niet meer toegankelijk en heeft MyBrancy geen contact met my gezocht. Het te retourneren artikel ligt nog steeds bij mij thuis omdat ik nog steeds geen retour adres heb ontvangen. Ik ga er vanuit dat dit ook niet gaat komen! Ik heb mijn les geleerd en bestel niet meer van zulke bedrijven zonder de recensies te lezen 😉
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MyBrancy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MyBrancy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen