Opgelost door MyCom NEDERLAND: Bestelde en betaalde laptop niet geleverd. Nauwelijks reactie van klantenservice.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 314482
Gebruiker
Garrett62
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Laptop besteld, niet geleverd. Klantenservice: Telefoon wordt nooit opgenomen. Mailtje gestuurd, kreeg korte reactie "... wordt nagevraagd...". Verder op volgende mails geen antwoord.

De oplossing

Alsnog levering van besteld en reeds betaald artikel, te weten een laptop!

3 reacties

  1. Auteur
    MyCom NEDERLAND
    Datum
    Beste H.J.I. Gulpers,

    Ik heb het even uitgezocht en uw bestelling wordt vandaag verstuurd met DHL, u kunt deze morgen verwachten.
    Een mail met de Track & Trace gegevens volgt uiterlijk morgenochtend nog.

    Tevens zal ik u nog een attentie mailen voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Robert l MyCom WebCare
  2. Auteur
    Garrett62
    Datum
    'Mail met de Track & Trace gegevens' alsnog niet ontvangen; Vrijdag 27-07, 15:26 Uur!
    Henry Gulpers.

  3. Auteur
    MyCom NEDERLAND
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste H.J.I. Gulpers,

    Ik zie dat de verzendbevestiging zaterdagochtend om 07:55 uur is verstuurd en u dezelfde dag het pakket in ontvangst heeft genomen, dat is gelukkig goed gegaan.

    Ondanks de vertraging met de levering hoop ik dat u veel plezier van uw nieuwe laptop heeft.
    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Robert l MyCom WebCare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Garrett62
Datum
Uiteindelijke oplossing Product werd weliswaar niet exact op tijd (zoals aangegeven op website winkel) afgeleverd maar niettemin na indienen klacht toch alsnog snel geleverd. Communicatie naar klant toe verbeterde eveneens. Deze was namelijk summier 'to say the least'! De bonus van €07,50 korting op een volgende bestelling was een leuke geste.
Status
opgelost
Beoordeling
happy