Opgelost door MyCom NEDERLAND: Bestelde en betaalde laptop niet geleverd. Nauwelijks reactie van klantenservice.

Garrett62

Laptop besteld, niet geleverd. Klantenservice: Telefoon wordt nooit opgenomen. Mailtje gestuurd, kreeg korte reactie "... wordt nagevraagd...". Verder op volgende mails geen antwoord.

Alsnog levering van besteld en reeds betaald artikel, te weten een laptop!

MyCom NEDERLAND
    Beste H.J.I. Gulpers,

Ik heb het even uitgezocht en uw bestelling wordt vandaag verstuurd met DHL, u kunt deze morgen verwachten.
    Een mail met de Track & Trace gegevens volgt uiterlijk morgenochtend nog.

Tevens zal ik u nog een attentie mailen voor het ongemak.

Robert l MyCom WebCare
    Garrett62
    'Mail met de Track & Trace gegevens' alsnog niet ontvangen; Vrijdag 27-07, 15:26 Uur!
    Henry Gulpers.

MyCom NEDERLAND
    Beste H.J.I. Gulpers,

Ik zie dat de verzendbevestiging zaterdagochtend om 07:55 uur is verstuurd en u dezelfde dag het pakket in ontvangst heeft genomen, dat is gelukkig goed gegaan.

Ondanks de vertraging met de levering hoop ik dat u veel plezier van uw nieuwe laptop heeft.
    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Robert l MyCom WebCare

Garrett62
Uiteindelijke oplossing Product werd weliswaar niet exact op tijd (zoals aangegeven op website winkel) afgeleverd maar niettemin na indienen klacht toch alsnog snel geleverd. Communicatie naar klant toe verbeterde eveneens. Deze was namelijk summier 'to say the least'! De bonus van €07,50 korting op een volgende bestelling was een leuke geste.