Klacht MyCom NEDERLAND: bestelling betaald en niet geleverd

clepair@casema.nl

Op 15 april bestelde ik - via hun webstek - en betaalde (Euro 2403,94) 2 PCs met toebehoren. Ik ontving een bevestiging. Een onderdeel was niet op voorraad. Ik vroeg de andere stukken alvast te sturen en koos een vervangend onderdeel dat wel op voorraad was. PostNL kwam op een moment van afwezigheid en liet weten dat de zending terugging naar de afzender. Dit ondanks een mededeling van MyCom dat in dat geval de zending op een naburig postkantoor zou kunnen worden afgehaald. Wij wisselden verschillende e-mails en telefoneerden. Intussen arriveerde in goede orde het onderdeel dat `niet op voorraad` was. De hoofdmoot van de bestelling is nog steeds niet aangekomen. Wij kregen enkele e-mails met de melding dat de bestelling `die dag` zou worden verzonden.

Zo spoedig mogelijk aflevering van de nog niet geleverde artikelen.

clepair@casema.nl
    De klacht van Klachtenkompas heeft niet geholpen. MyCom blijft Oostindies doof. Het is nu meer dan een maand geleden sinds ik mijn bestelling deed en betaalde. Een bestelling die MyCom bevestigde. Wij hebben de goederen t.w. meer dan 2000 Euro nog steeds niet ontvangen.

clepair@casema.nl

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?