Opgelost door MyCom NEDERLAND: Bestelling betaald met Ideal, postbode komt met rembours pakket

Markus77

Ik heb gisteren maandag 18 maart 2013 twee harde schijven besteld via Mycom.nl. Deze twee harde schijven heb ik betaald met Ideal. Het geld is ook van mijn rekening gehaald en op de site van Mycom is terug te vinden dat er betaald is met Ideal.

Vanmorgen dinsdag 19 maart 2013 stond Postnl aan de deur met een pakket van MyCom. Het betrof een pakket onder rembours. Aangezien ik al met Ideal betaald heb, was de enige mogelijkheid het pakket te weigeren.

Daarop contact gezocht met de klantenservice van MyCom. Daar bleek het om een fout in hun systeem te gaan welke vorige week al bekend was. De klachtenservice verzocht mij de bestelling opnieuw te doen en te betalen zodat ik morgen alsnog mijn schijven kun krijgen. Het geld van de schijven die ik geweigerd heb krijg ik over 5 a 10 terug gestort. Maar wie zegt mij dat ik morgen niet weer een rembours pakket krijg.

Dat er fouten bij mycom worden gemaakt is niet mijn probleem ik wil morgen mijn harde schijven hebben die ik betaald heb.

Ik heb de schijven betaald en had ze vandaag verwacht. Ik wil de schijven morgen alsnog geleverd krijgen. Ik heb betaald voor het product en MyCom moet ze nu leveren. Het is niet mijn probleem dat er bij MyCom een fout is gemaakt. De oplossing die Mycom mijn nu biedt is het product nogmaals bestellen en betalen en dan maar afwachten of het geld van de vorige bestelling die niet geleverd is terug komt. Daarnaast is het maar de vraag of morgen niet weer de postbode met een rembours pakket aan de deur staat.

Ik verwacht dus dat MyCom mijn schijven die ik betaald heb morgen alsnog levert. Aan de hand van de verzendstatus bij postnl kunnen ze zien dat ik het pakket geweigerd heb.

MyCom NEDERLAND
    Geachte heer Weggemans,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij elkaar telefonisch gesproken. In dit prettige gesprek zijn wij tot een passende oplossing gekomen.Zoals afgesproken kunt u morgen nogmaals de Seagate Barracuda’s verwachten op het aangegeven adres. Uiteraard is de nalevering volledig kosteloos en kunt u zonder problemen de harddrives in ontvangst nemen.Voor het ongemak en de dag extra wachten kunt u een leuk presentje verwachten op uw adres om zo uw ontevredenheid over MyCom een positief duwtje richting tevredenheid te geven.Mocht u nog vragen en/of onduidelijkheden hebben naar aanleiding van dit bericht of ons telefonisch contact kunt u mij altijd bereiken via acitvecare@basgroup.nlMet vriendelijke groet,Randy Verschuren
    MyCom Nederland
    Active Care
    Markus77
    Ik ben zeer tevreden over de voorgestelde oplossing. MyCom heeft mijn klacht erg snel opgepakt, en zoals het er nu naar uitziet heb ik mijn harde schijven morgen als nog.

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?