Klacht MyCom NEDERLAND: Geen pc voeding ontvangen

Klachtnummer
# 88374
Gebruiker
Jdjeffrey
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Ik heb vorige vrijdag een voeding besteld bij mycom omdat ik verwachtte dat ik hem op zaterdag zou ontvangen.
Het is nu zaterdag en ik heb geen bericht gekregen over de verzending, geen bericht over dat mijn bezorgdatum verandert is en eigenlijk helemaal niets.
Behalve natuurlijk dat mijn geld is afgetrokken is er niets gebeurd.

Natuurlijk zou ik het snappen als er iets verkeerd is met de verzending maar dan verwacht ik dat ik erover gebeld of ge-emaild wordt, ookal is het door een geautomatiseerde programma. Zo hoef ik niet de hele dag thuis te blijven in geval dat mijn pakketje nog zal komen.

De oplossing

Mijn geld +transactiekosten terug of dat ik op maandag mijn psu krijg.

3 reacties

  1. Auteur
    MyCom NEDERLAND
    Datum
    Beste Jeffrey.
    Allereerst vinden wij het vervelend dat de order niet de dag er na is geleverd. Gezien de betaling via een creditkaart is gedaan heeft er een creditkaart check plaatsgevonden. Dit wordt voor uw eigen belang als voor ons belang steekproefsgewijs uitgevoerd. Ik zie dat u contact heeft gehad met onze klantenservice. U heeft de order laten annuleren. Het bedrag zal z.s.m.op uw creditkaart gecrediteerd worden.met vriendelijk groet,Team Active Care
  2. Auteur
    Jdjeffrey
    Datum
    Het bedrag zal binnen 3 werkdagen op mijn rekening gestoord worden en dat is het nog niet, ik vraag mij af hoe lang dit zal gaan duren.
  3. Auteur
    MyCom NEDERLAND
    Datum
    Beste Jeffrey, Bij een creditbetaling kan het langer duren voordat het weer zichtbaar is op uw creditkaart. Dit verschilt per creditkaart maatschappij. Na verwachting zal het bedrag deze week zichtbaar moeten zijn op uw creditkaart.met vriendelijke groet,Team Active care

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen