Klacht MyCom NEDERLAND: Kapotte Laptop

Merve

In Oktober 2013 heb ik een laptop gekocht van Mycom voor 599 Euro. Hij had bobbel vorming bij de toetsenbord en daardoor kwam de verf van de laptop op het scherm. En de laptop crashte constant. In 7 maanden heb ik hem in totaal 3 keer naar reperatie gestuurd. De problemen gaan gewoon door. Elke keer sturen ze mij kapotte laptop gewoon terug. Ze hebben netwerkkaart vervangen, ze hebben keyboard vervangen, ze hebben twee keer het hele scherm vervangen. Hij is in totaal 60 dagen weg geweest en voor die tijd kreeg ik geen vervangende laptop of apparaat. Ik ben deze situatie echt ongelooflijk zat. Dit is echt oneerlijk. Of geef mijn geld terug of geef een naar behoren werkende laptop. Ik heb 599 euro betaald maar ik krijg er geen van beide voor. Ik heb zo een spijt van dat ik niet naar Media Markt of zo ben gegaan. Ik zal echt ook juridische stappen nemen want jullie hebben tot nu toe misbruik gemaakt van mijn stilte. Elke keer de laptop met precies zelfde klachten naar mij teruggestuurd!!!

Ik wil mijn geld terug.

MyCom NEDERLAND
    Geachte heer/mevrouw Arca,Omdat wij u brief ook schriftelijk hebben binnen gekregen met de alle bijlagen die uw klacht completeren, zullen wij deze voor u in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,Team Active Care - MyCom
    Basgroup
    Merve
    Opgelost en zelfs korting gekregen! Heel blij mee.

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?