Opgelost door MyCom NEDERLAND: laptop kapot binnen 6 mnd na aanschaf en reparatie duurt nu al 2 mnd!

Ria v.d.Boogaard

Heb in nov. 2011 een Hp laptop gekocht bij Mycom in Eindhoven (kosste rond 800,-)
Deze ging kapot begin mei 2012 (scherm kapot) Niet mijn schuld, ineens sprong het beeldscherm op strepen ,en werkte het dus niet meer !
Op 12 -5 heb ik deze ter reparatie aangeboden en nog steeds niet terug, afgelopen week heb ik iemand gesproken en die vertelde me dat hij gemaakt is, maar inmiddels nog steeds niets gehoord dat ik hem op kan komen halen . Ik vraag me af wat hierin mijn rechten zijn, want ik vind het eigenlijk te gek voor woorden ....
Ria v.d. Boogaard

ik zou graag zo snel mogelijk een nieuw exemplaar ontvangen,zit nu al meer dan 2 mnd zonder laptop !
Mycom communiceert helemaal niet!

MyCom NEDERLAND
    Geachte mevrouw v.d Boogaard,Wij hebben van de winkel vernomen dat u de laptop weer in uw bezit heeft. Wij hopen dat de laptop weer naar behoren werkt. Wij betreuren het dat de reparatie zo is gelopen, hiervoor ook onze excuses.Mocht u in de toekomst nog vragen over uw laptop hebben, kunt u bij onze collega’s in MyCom Eindhoven altijd terecht.Met vriendelijke groet,Randy Verschuren
    MyCom Nederland
    Active Care Team
    Ria v.d.Boogaard
    Wat is dit nu voor afhandeling?Na mijn klacht op deze site is ineens de laptop klaar en kan ik hem ophalen.Bij t ophalen in het filiaal is er niet eens sorry gezegd,of verontschuldigingen,niets....Na 4 dgn is er een bosje bloemen bezorgd, das dan weer wel netjes, maar dit kwam van Mycom Nederland,en of dit een vergoeding is dat je je laptop 9 weken kwijt bent, en in feite alleen maar belogen bent door Mycom........ik ben het er nog steeds niet mee eens.!
    MyCom NEDERLAND
    Geachte mevrouw v.d Boogaard,Na uw bericht op ons voorstel tot afhandelen heeft ons filiaal in Eindhoven contact met u opgenomen.U en onze medewerker in Eindhoven zijn tot een passende oplossing gekomen, wij stellen daarom voor het klachtendossier op deze website te sluiten.Met vriendelijke groet,Randy Verschuren
    MyCom Nederland
    Active Care Team
    Ria v.d.Boogaard
    Na telefonisch contact met Mycom Eindhoven zijn we overeengekomen dat deze klacht is afgehandeld.

Ria v.d.Boogaard

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?