Klacht MyCom NEDERLAND: laptop

Klachtnummer
# 37312
Gebruiker
adm60201
Datum
1 reactie

Details

Klacht

OP 22 juli laptop ter reparatie aangeboden bij MyCom in Zaandam.
Moederbord moest worden vervangen. Op 6 september kon de laptop worden opgehaald. Bij het ontvangen van de laptop bleek dat tijdens het verblijf bij de reparateur een toets van het toetsenbord te ontbreken. Weer opgestuurd naar de reparateur. Na vele malen bellen naar zowel reparateur en MyCom nog steeds geen laptop. Ik zou terug worden gebeld niet gebeurd.
Nu 11 oktober nog steeds geen laptop

Gewenste oplossing

Dat dit nu wordt opgelost of een andere laptop ter compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    MyCom NEDERLAND
    Datum
    Geachte heer Visser,Zoals telefonisch besproken is uw notebook gereed voor de retour zending naar het filiaal en zal naar verwachting in week 43 in het filiaal af te halen zijn.Omdat ik uw klacht in behandeling heb genomen wil ik u voorstellen de klacht op dit moment als opgelost te beschouwen, en indien u vragen of opmerkingen heeft telefonisch contact met mij op te nemen via telefoonnummer (010) 85 11 815.Met vriendelijke groet,S. van DalenSocial Care/Active Care
    Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
    T: +31 (0)10-85 11 815|

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen