Klacht MyCom NEDERLAND: Loze antwoorden over levering PS4

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46337
Gebruiker
Berenda
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Contact opgenomen met de klantenservice van MyCom over mijn bestelling van de Playstation 4. Hierin vroeg ik naar enige duidelijkheid over de levering hiervan. Mijn klacht gaat over het feit dat ze niet eens kunnen vrijgeven op welke plaats ik sta in de wachtrij en hier ook nog eens over liegen. Ze geven namelijk aan dat ze dit niet kunnen zien. Nou je moet wel een heel waardeloos ordersysteem hebben wil je niet kunnen zien welke bestellingen er allemaal zijn en op welke datum deze geplaatst zijn.

De oplossing

Het liefst wil ik weten hoeveel wachtende voor mij zijn. Is het policy dat deze informatie niet vrijgegeven mag worden, dan wil ik excuses over het feit dat ik ben voorgelogen met de zin: "Helaas, kunnen wij niet inzien wat uw plaats is in de wachtrij voor de Playstation 4"

3 reacties

  1. Auteur
    MyCom NEDERLAND
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Op dit moment is het nog niet bekend hoeveel PS4 units binnen gaan komen vanuit Sony Nederland. Helaas kunnen wij hierdoor ook niet inzien/beloven of uw order ook word uitgeleverd bij de eerste levering vanuit Sony. Zoals u eerder is medegedeeld kunnen wij helaas niet zien op welke plaats uw order staat.Mycom zal u tijdig gaan informeren over de status van uw order bij uitstel of uitlevering.onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,S. van DalenActive Care
    Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
    T: +31 (0)10-85 11 815
    E: activecare@basgroup.nl
    W: www.basgroup.nl l www.mycom.nl l www.dixons.nl l www.icentre.nl Helaas is er door één van onze collega’s een ongelukkige fout gemaakt en heeft deze diverse fora bereikt. Op dit moment is het nog niet bekend hoeveel PS4 units binnen gaan komen vanuit Sony Nederland. Helaas kunnen wij hierdoor ook niet inzien/beloven of uw order ook word uitgeleverd bij de eerste levering vanuit Sony. Dixons zal u tijdig gaan informeren over de status van uw order bij uitstel of uitlevering.Wij vinden het erg vervelend dat wij u een loze belofte hebben gecreëerd.
    Hiervoor willen wij u ook onze excuses aanbieden.
  2. Auteur
    MyCom NEDERLAND
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw e-mail. Op dit moment is het nog niet bekend hoeveel PS4 units binnen gaan komen vanuit Sony Nederland. Helaas kunnen wij hierdoor ook niet inzien/beloven of uw order ook word uitgeleverd bij de eerste levering vanuit Sony. Zoals u eerder is medegedeeld kunnen wij helaas niet zien op welke plaats uw order staat.Mycom zal u tijdig gaan informeren over de status van uw order bij uitstel of uitlevering.onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,S. van DalenActive Care
    Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
    T: +31 (0)10-85 11 815
    E: activecare@basgroup.nl
    W: www.basgroup.nl l www.mycom.nl l www.dixons.nl l www.icentre.nl
  3. Auteur
    Berenda
    Datum
    Als ik niet bij de eerstvolgende levering zit, haal ik de ps4 ergens anders. Loze beloftes, geen duidelijkheid kunnen geven over orderaantallen. Klanten maanden in het donker laten. Prima zaak voor computers, voor gaming kan je beter elders wezen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Berenda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry