Klacht MyCom NEDERLAND: Onduidelijkheid van levering MyCom
Details
Klacht
Net zoals meerdere mensen hebben aangegeven zit ik ook in het donker wat betreft enige informatie over de playstation die ik op 14 december 2013 heb besteld en op 14 januari 2014 binnen zou moeten komen. Ik heb telefonisch contact opgenomen en het enige wat ik te horen kreeg is dat ze niet wisten wanneer ze een nieuwe levering binnenkregen en of ik bij de prioriteiten zat qua leveringen.Hierbij komt ook nog eens kijken dat MyCom een mailtje naar iedereen stuurt waarin staat de ze je op je mail/telefoon zullen bereiken stel er zou een wijziging zijn. Dit is bij mij niet gedaan en vandaar ook mij ontevredenheid. Ik hoop niet alleen voor mij, maar voor iedereen dat dit op de een of andere manier gecompenseerd gaat worden. Anders vind ik dit persoonlijk een echt flut bedrijf.
Gewenste oplossing
Mijn gewenste oplossing houdt in dat ze iedereen duidelijkheid geven, of dit nu via de media word gedaan of door iedereen die eenzelfde bestelling heeft gedaan een mailtje te sturen maakt mij niets uit.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.