Klacht MyCom NEDERLAND: Onduidelijkheid van levering MyCom

Thijs Kern

Net zoals meerdere mensen hebben aangegeven zit ik ook in het donker wat betreft enige informatie over de playstation die ik op 14 december 2013 heb besteld en op 14 januari 2014 binnen zou moeten komen. Ik heb telefonisch contact opgenomen en het enige wat ik te horen kreeg is dat ze niet wisten wanneer ze een nieuwe levering binnenkregen en of ik bij de prioriteiten zat qua leveringen.
Hierbij komt ook nog eens kijken dat MyCom een mailtje naar iedereen stuurt waarin staat de ze je op je mail/telefoon zullen bereiken stel er zou een wijziging zijn. Dit is bij mij niet gedaan en vandaar ook mij ontevredenheid. Ik hoop niet alleen voor mij, maar voor iedereen dat dit op de een of andere manier gecompenseerd gaat worden. Anders vind ik dit persoonlijk een echt flut bedrijf.

Mijn gewenste oplossing houdt in dat ze iedereen duidelijkheid geven, of dit nu via de media word gedaan of door iedereen die eenzelfde bestelling heeft gedaan een mailtje te sturen maakt mij niets uit.

Thijs Kern
    JE HEBT HELEMAAL GELIJK!
    MyCom NEDERLAND
    Geachte heer/mevrouw,Op dit moment is het nog niet bekend hoeveel PS4 units binnen gaan komen vanuit Sony Nederland. Helaas kunnen wij hierdoor ook niet inzien/beloven of uw order ook word uitgeleverd bij de eerste levering vanuit Sony. Dixons zal u tijdig gaan informeren over de status van uw order bij uitstel of uitlevering.Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Active Care TeamActive Care
    Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
    T: +31 (0)10-85 11 815
    E: activecare@basgroup.nl
    W: www.basgroup.nl l www.mycom.nl l www.dixons.nl l www.icentre.nl