Klacht MyCom NEDERLAND: Overeenkomst en eerlijkheid betekent niets bij MyCom.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 306688
Gebruiker
J.W
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst en betaald en de producten waren op voorraad, vervolgens is de bestelling zo even geannuleerd als of een overeenkomst niets voor MyCom betekent, met de reden het product is niet op voorraad en er zijn geen vervangende producten, terwijl als ik op hun webshop kijk staat mijn product en vervangende producten gewoon leverbaar en op voorraad!

Er wordt hier gelogen of hun systeem is zo achterhaald dat het niet verantwoord is om als Webshop te functioneren en hun klanten zitten met de ellende, het verbaast mij ook niets dat er winkels sluiten en er zullen wel meer sluiten met deze manier van zaken doen.

De oplossing

Eerst maar beginnen met een reactie en "eerlijk" antwoord want dat schijnt al een hele opgave te zijn voor MyCom..

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.W
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen