Opgelost door MyCom NEDERLAND: Product niet zo simpel in te stellen als Mycom ons beloofde.

sad Opgelost
bodypaintleeuw

Wij hebben vandaag bij Mycom een printer gekocht.
De Canon PIXMA MG3650 Zwart

Ik zou gratis inkt krijgen, was niet opvoorraad.
Wegens een wellicht aankomende verhuizing kan ik niet lang wachten.
Ik kreeg een pak papier mee, maar niet de inkt.

Hier ben ik niet helemaal blij mee.
Want ik wil die inkt set er bij.
Deze verwacht ik dus nog van Mycom, ondanks die gratis pakje papier..

De Canon PIXMA MG3650​ is een printer voor eenvoudig gebruik. Hij voorziet je van alle gemakken. Je kan van zowel de desktop computer als via de Cloud printen en scannen.
» Inkjet
» Printen, Scannen, Kopiëren
» Draadloos

Aldus Mycom....

Wij zijn de gehele avond bezig geweest met instellen.
Zo simpel is het dus totaal niet, ja zegt canon...
Het is pas simpel met een usb kabel.
Ja, leuk...

Maar deze zit niet in de doos en wordt schijnbaar vandaag de dag niet standaard er meer bij geleverd.
Men gaat er direct al vanuit dat je deze hebt..

Ondanks alles is het na uren google en handleidingen lezen offline en online gelukt!

Gezien het niet zo simpel was als de medewerker van Mycom ons vertelde, heeft zowel Mycom als Canon ons misleid.
Misleid met belooftes die niet waar blijken te zijn, zonder usb kabel.

Wij verwachten van Mycom het volgende:

Dat zij ons het inkt gratis leveren per pakket post gratis verzonden.
Dat zij ons het usb kabeltje leveren per brieven post gratis verzondne of per pakket post gratis verzonden.

Daarnaast iets voor het ongemak...

Wat ook mag is:

raspberry pi set, om zo meer te leren over instellingen en computers..

Wij hopen met Mycom er uit te komen..
Want hoe het product aan ons verkocht is klopt niet geheel na ons idee.

MyCom NEDERLAND
    Beste R. Laar,

Ik heb even met de collega gebeld die u geholpen heeft.
    Het inktpatroon was inderdaad niet op voorraad, maar komt weer binnen en kan worden opgehaald in de winkel, dit heeft hij ook aangegeven, u gaf aan regelmatig te verhuizen waardoor dat lastig is.
    Mijn collega stelde toen voor om te kijken naar een andere oplossing, wat uiteindelijk een gratis pak papier is geworden, daar bent u mee akkoord gegaan.
    Mocht dit een misverstand zijn, dan kunt u het inktpatroon alsnog ophalen in één de winkels. Wij horen graag in welke winkel u het patroon op wilt halen, dit kan per mail (info@mycom.nl) of telefonisch (036-7676575).

Voor eventuele hulp had u contact op kunnen nemen met ons, wij zijn namelijk via de chat functie op de website, Facebook en Twitter elke dag tot 23:00 uur bereikbaar.
    Een USB kabel is optioneel en kan in de winkel worden aangeschaft.

Robert l MyCom WebCare

bodypaintleeuw
Uiteindelijke oplossing Niet geheel blij, er is wellicht kwa communicatie wel iets mis gegaan. Wel hinderlijk dat het gesprek hier wordt afgesloten. Op basis daar van kan ik geen goede eind oordeel geven. Via Sociale media Twitter en Facebook hebben wij Mycom het volgende gevraagd: Betreft onze klacht: Link Er is wellicht inderdaad iets niet geheel goed gegaan. Ophalen is voor ons wegens drukte niet mogelijk. Wij wonen niet in de buurt van MyCom en moeten dan apart hier voor tijd vrij maken om daar naar toe te kunnen. Helaas lukt ons dit niet. Zou u deze naar ons (oude/huidige) adres per pakket willen sturen? Mochten wij er niet zijn, dan kunnen wij het afhalen vlak om de hoek bij postnl. Dat wij een USB kabel moeten kopen, vind ik bizar.. deze zou er gratis bij moeten zitten net zoals de stroom kabel.. Wij hopen er met Mycom uit te komen...