Klacht MyCom NEDERLAND: Reparatie Macbook Pro 15

Roweentje

Mijn Macbook Pro 15 heb ik op 11-06-2011 gekocht bij MyCom te Maastricht.
Na 1 of 2 jaren (de precieze datum weet ik niet meer) heb ik klachten gekregen. Hier begonnen de klachten over mijn accu.

De accu is (volgens mij) nu 3 maal vervangen, waarvan de laptop dus 2x is opgestuurd.
Daarbij werd zelfs tegen mij gezegd dat de laptop ook de 3e keer opgestuurd zou worden, maar toen ik belde na 3 weken (ik hoorde niets van hun) zeiden ze me dat ze de laptop niet hadden opgestuurd, maar dat ze deze hadden gerepareerd in de winkel zelf. En dat ze me hadden geprobeerd te bellen (ik heb nooit een gemiste oproep gehad).

Na 3 maal de accu hebben laten vervangen doet de accu bijna niets meer op dit moment.
Na 20 minuten is deze volledig leeg, terwijl de accu van een Macbook Pro 8 uren mee moet gaan.

MyCom heeft mij ook nooit reparatie overzichten gegeven. Dus ik weet niet of er eigenlijk wel iets zwart op wit staat hierover. Ik neem aan dat dit in hun systeem staat.

Ik zou graag zien dat ik een nieuwe Apple MacBook Pro 15 inch ontvang voor alle reparaties die MyCom tot nu toe heeft gedaan waarvan 1 reparatie van de 4 of 5 nut heeft gehad. En voor alle tijd dat ik de laptop kwijt ben geweest (soms was dat zelfs 2 maanden).

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?