Opgelost door MyCom NEDERLAND: Slechte service van hun helpdesk.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45545
Gebruiker
jeannemarx
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In maart 2013 een nieuwe All in One computer gekocht met heel veel problemen. Er zit al een nieuwe harde schijf in. Cd lader is al gerepareerd. Problemen met de speakers. Slechte service van hun helpdesk, genaamd MP. Onbeschofte behandeling. Er wordt o.a. gezegd eerst de problemen maar in mijn vrienden-, familiekring, met iemand die er verstand van heeft, proberen op te lossen.
De laatste keer dat ik belde moest ik opnieuw de instellingen aanpassen via een programma. Zou heel eenvoudig zijn. Dat ik daarna alles kwijt zou zijn werd er niet bij vermeld. Foto's, bestanden, alles weg. Het is echt om te huilen. Al een vermogen aan die zogenaamde (help)-desk uitgegeven.
Op e-mails wordt niet gereageerd.

De oplossing

Geld terug. Ik wordt al zenuwachtig als ik er aan denk dat ik weer die helpdesk moet bellen indien er weer een probleem is.

2 reacties

  1. Auteur
    MyCom NEDERLAND
    Datum
    Geachte mevrouw,Zoals telefonisch besproken vinden wij het het erg vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad met de klantenservice van MP. Mocht u in de toekomst hulp of ondersteuning nodig hebben raden wij u direct contact met onze afdeling Active Care via telefoonnummer 010- 85 11 815 of via het filiaal in Arnhem.Met vriendelijke groet,
    S.van DalenActive Care
    Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
    T: +31 (0)10-85 11 815|
    E: activecare@basgroup.nl l
  2. Auteur
    jeannemarx
    Datum
    Mochten zich weer problemen voordoen met de PC dan is een nu een telefoonnummer gegeven, waar ik dit kan melden. Of eventueel met de PC onder de arm naar de winkel. Helaas geen actie ten aanzien van de problemen die zich al hebben voorgedaan.
    Wel treurig dat ze een helpdesk beschikbaat hebben (MP) die deze naam niet waardig is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jeannemarx
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen