Klacht MyCom NEDERLAND: Voel me opgelicht, moest laatst een nieuw scherm hebben voor mijn HP. Deze koste meer dan 70% van de totale aanschafprijs.

Birney Adamus

Mijn eerste laptop heb ik jaren geleden gekocht bij Mycom ... Op een gegeven ogenblik deed ie t niet meer. Heb ik 'm laten repareren. Het onbeschofte gedrag van de werknemer heb ik maar voor lief genomen. Omdat je toch niet vaak in zo'n zaak komt. Maar toen ie binnen een jaar t weer begaf... Heb je zo iets van .... Het zal wel. Dus schaf ik een nieuwe aan. Weer irriteerde ik mij aan het vrijpostige gedrag van de werknemers. En ik weet niet veel van computers. Maar zij nog minder!
Wanneer het scherm van de nieuwe kapot gaat... wordt er meer dan 70% van de totale aankoopprijs gerekend. En vervolgens moest ik er 2 maanden op wachten. Om een zwaar vervuild scherm terug te krijgen. Waar de voering van los laat!
Laat t maar hier zegt de bedrijfsleider. Waarop ik weer zo'n 3 weken w8. Om wanneer ik het op haal, op eigen initiatief, het mee krijg met de mededeling dat ze achter de voering aan zullen gaan. En dat ik het zal vernemen wanneer t er is. Tot op heden niets!!!

Het zou fijn zijn als er gekeken wordt of dit wel volgens de juiste berekening is gegaan. Omdat ik meer dan 70% van de aankoop wel heel erg veel vind voor een stuk glas. En een wel gemeende excuses. Waarbij een vorm van restitutie wenselijk is.

MyCom NEDERLAND
    Geachte Birney Adamus,

Wat spijtig om te vernemen dat de reparatie niet goed lijkt te zijn verlopen.
    Op 9 april jl. bent u naar de shop in Amsterdam gegaan, omdat u uw toestel heeft laten vallen waarna er een barst in het display is ontstaan. Het toestel is voor herstel naar het repair centre van de fabrikant gestuurd, u heeft vervolgens een PO ontvangen op 16 april. jl waarop op 24 april jl. een reactie van u is gekomen. Met deze reactie heeft u aangegeven dat u akkoord ging met de kosten op het PO voor het herstel van uw toestel.

Na ontvangst van uw goedkeuring is er een display besteld en is uw toestel hersteld, waarna deze op 9 mei jl. weer in de winkel lag.

Doordat de winkel het met u eens was dat het display er nier erg schoon uit zag hebben zij deze voor u gereinigd. Echter bleek dat er een sticker van de fabrikant
    MyCom NEDERLAND
    op het nieuwe display zat. Deze heeft de shop ook voor u willen verwijderen, maar helaas bleek dit na diverse inspanningen niet haalbaar. Op 26 mei jl. heeft u een 2de ophaalbericht van de shop mogen ontvangen, waarna het toestel op 29 mei jl. door u in de winkel is afgehaald.

De shop heeft nog feedback verstuurd, maar heeft hier geen reactie meer op mogen ontvangen.

Op uw gewenste oplossing voor een restitutie moeten wij helaas afwijzend reageren. Het display is door een val beschadigd geraakt, het vervangen van een display op een touchscreen toestel is 1 van de meest kostbare onderdelen.
    De totale kosten voor het display € 296.51 (ex btw) en bijkomende administratieve kosten € 20.62 ( ex btw)

Onze shop ziet u graag terug komen om te kijken wat zij verder nog voor u kunnen betekenen.

Graag bieden wij u onze welgemeende excuses aan en willen u voor het ongemak graag een MyCom gift card t.w.v. € 25.- toesturen.

Team Active Care - MyCom
    Birney Adamus
    Hartelijk dank voor de reactie. De 25 euro mag je houden. Ik onthoud wel de tip van de bedrijfsleider. Namelijk, in de winkel bekijken, bestellen bij een ander, via internet! En waarschijnlijk zal Mycom over een tijd opnieuw gehalveerd zijn.
    MvG.,

Birney Adamus.

Birney Adamus

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?