Klacht MyCom NEDERLAND: waarom word ik niet terug gebeld of reactie op mijn 2 mails!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346165
Gebruiker
J. van Oostwaard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

15 januari 2 Corsair geheugenkaarten besteld 29,98 euro. Vrijdag ontvangen via buren tot mijn verbazing helaas de inhoud 1kaart! pakbon er bij uit filiaal Haarlem ingepakt door Gerdo. Gebeld, ene Fred gesproken zou zorgen dat Gerdo mij belt.
Gister Fred weer gesproken op 036 nr zelfde verhaal, vrijdag en gister ook nog een mail naar klantenservice (vraag mij af of die nog bestaat) vandaag div. filialen gebeld maar steeds hetzelfde bandje voor naam en tel. nr.in te spreken maar helaas geen enkele reactie! Wellicht als ze dit gelezen hebben. ordernr.820852.

De oplossing

Zorgen dat ik een 2e kaart krijg of anders mijn 30 euro terug krijg dan stuur ik die ene kaart retour.
Om mijn computer sneller te maken heb ik 2 kaarten nodig, 1kaart voldoet niet.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. van Oostwaard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal geen reactie, schandalig!! Ze zijn failliet dus kun je fluiten naar het bestelde en je geld!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?