Klacht MyCom NEDERLAND: Wacht al 12 dagen op een retourbetaling van een niet leverbare laptop!

Klachtnummer
# 340869
Gebruiker
Nadia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer slechte bedrijfsvoering bij mycom!!! Met mijn bedrijf op 17/12 online een laptop besteld. Hij zou de dag erna direct geleverd worden. Na een lange dag wachten, geen laptop. Nadat wij zelf contact gelegd hebben met mycom via twitter (telefonisch onbereikbaar), kregen we te horen dat de laptop ineens niet op voorraad was en of wij deze wilde annuleren. Hierop hebben wij laten weten dat we het willen annuleren en ons geld terug willen. Inmiddels 12 dagen, geen laptop, een hoop gezeur en €829,- lichter.
Na 3 dagen telefonisch proberen kwamen we er eindelijk 1 keer telefonisch doorheen en zou het bedrag zogenaamd overgemaakt zijn. Maar tot op heden natuurlijk nog geen geld ontvangen... Anders moet ik me geld maar fysiek in een winkel op gaan halen!

De oplossing

Zoals beloofd voor 31/12 mijn €829,- op me rekening!

0 reacties