Klacht MyCom NEDERLAND: wachttijd playstation 4 bundel

Vincent

Heb in november 2013 een ps4 besteld killzone bundel met extra controller en camera. Zoals bij andere klachten ook te lezen is, was deze ineens niet meer leverbaar, waarnaar er op zich een correcte oplossing is bedacht door mycom. Ik heb persoonlijk voor alternatief 5 gekozen en daarbij had ik dezelfde bundel voor dezelfde prijs. Top!

Althans; als ik hem zou hebben inmiddels wel! :-( ja, jullie lezen het goed; ik heb hem nog steeds niet! Heb bijna elke maand wel een keer een mailtje gestuurd om te kijken hoe het ervoor stond tot volgens mij de maand maart, toen kreeg ik al een mail met een lichte ondertoon er in, dat ik toch echt geduld moet hebben. Toen dacht ik: laat het ook maar ff voor 1 a 2 maanden, totdat ik halverwege mei dacht ik loop eens letterlijk de winkel binnen waar ik hem besteld heb.
Zij konden me niets vertellen en ik moest toch echt maar even naar het hoofdkantoor bellen; ik wilde nu wel eens weten waar ik nou echt aan toe ben. Mag toch best wel na een half jaar

Vervolg: telefoniste die me netjes te woord stond vertelde me dat ze de bundels zelf samen stellen; dat me ps4 en camera er al zijn, maar dat het nu wachten is op een controller en een spelletje. Say what?! Stuur dat ding op en dan haal ik de rest later wel, nee sorry dat kan niet. :-( dan wil ik alleen me ps4 en betaal voor een kale ps4, nee sorry dat kan ook niet?! Nou ja, kan wel, maar dan gaat je ps4 naar een ander, ben je je order kwijt en sluit je weer achteraan in de wachtrij. Mijn oren klapperden. Serieus; dit kan toch niet? Ik hoop dat het klopt dat de controller en het spel eind deze maand erbij komen en dat ik mijn spullen EINDELIJK geleverd krijg! Geduld is ECHT op, zeker omdat vrienden hem 3 maanden later besteld hebben en al fijn thuis aan het gamen zijn. Dit had van tevoren ook wel beter gecommuniceerd kunnen worden, dan had ik voor alternatief 1 gegaan i.p.v. 5; dit heeft mijn wachttijd alleen maar verlengd! Daarnaast klopt jullie systeem van geen kant. Erg jammer.

MyCom NEDERLAND
    Geachte heer Mulders,Wij vinden het enorm jammer dat u bestelling niet geheel vlekkeloos verloopt. Wij hebben een alternatief aangeboden in de vorm van hetzelfde pakket, maar wel in losse onderdelen. Helaas is het hierdoor niet mogelijk om dit alternatief te splitsen, juist doordat deze losse onderdelen zijn ingeboekt als zijnde 1 pakket. Tevens is het in dit geval en dit geldt ook voor al onze andere klanten niet mogelijk om de order te annuleren en om te zetten naar enkel het console. Alle order zijn verwerkt in een geautomatiseerd systeem, indien wij een order gaan annuleren dan zal de eerstvolgende in de wachtrij voor het betreffende artikel deze krijgen. Dit betekend dan ook dat indien wij voor u opnieuw een order moeten plaatsen u ook hier achteraan zou moeten aansluiten, dit zou dan ook enorm jammer zijn voor u, juist omdat u hier al enige tijd op wacht.Het spijt on u te moeten mededelen, dat wij in dat opzicht momenteel geen oplossing kunnen aanbieden.Met vriendelijke groet,Team Active Care - Dixons
    Basgroup
    Vincent
    Als service regel je maar dat hij vast verzonden wordt; pas je systeem maar aan! Dit is toch geen oplossing! Ik wil de ps4 ontvangen ik betaal in Amstelveen voor de gehele bundel en kom later wel de extra controller en het spel halen. Jullie fout dit! Dan heb je maar 2 x verzendkosten! Ik wil hem ontvangen, want hij staat al klaar! Dit is niet acceptabel. Ik heb verdomme in 6 maanden tijd 8 spellen gekocht en daar kan ik nu alleen maar naar kijken!!! Dus hup! Opschieten! Het liefst gister nog
    MyCom NEDERLAND
    Geachte heer Mulders,Wij handhaven het standpunt welke wij u eerder hebben medegedeeld.
    Al onze klanten die gebruik hebben gemaakt van het aangeboden alternatief, zullen hun artikelen krijgen.
    Hiermee houden wij de volgorde o.b.v. binnenkomst aan.
    In deze hopen wij u begrip te krijgen, want als wij voor u een uitzondering moeten maken dan zullen wij dit voor al onze klanten moeten doen.Daarom hebben wij ervoor gekozen om hier 1 rechte lijn in te trekken en al onze klanten gelijk te behandelen.Vertrouwende u hiermee te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Active Care - MyCom
    Basgroup
    Vincent
    Ik heb geen eens een knop om het niet te accepteren. :-( wat een slechte service zeg. Heb hem in NOVEMBER besteld! Heel heel heel slecht dit. Als ik -10 kon geven had ik dat gedaan hier. Dit zal heel goed voor jullie mond op mond reclame zijn. Bagger winkel!

Vincent

Ook een klacht indienen over MyCom NEDERLAND?