Klacht Mydress.nl: retourzending

Klachtnummer
# 40974
Gebruiker
janine
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hele slechte en trage service wanneer je je bestelde artikel wilt terug sturen.
- Geen reacties op mailtjes.
- 3 weken rekken om geld over te maken.
- 4x gezegd dat ik mijn geld terug wilde en elke keer zeggen wil je niks anders?
- Zeggen te hebben gereageerd op mails maar kunnen deze niet nogmaals verzenden.
- Last van storing op internet bankieren.
Al met al een heel gedoe! Ik heb uiteindelijk 5x gemaild met het dringende verzoek mijn geld terug te storten en dat ik geen andere producten wilde en dat ik het zat was.

Hierbij het retour adres van Mydress:
(dit is ook een gedoe want deze moet je aanvragen via de mail)
Ferdinand Bolstraat 44-3
1072 LL Amsterdam

Gewenste oplossing

Geld terug.
Uiteindelijk geld terug gehad na 4 weken gedoe via de mail.
Terwijl ze meerdere beloftes hebben gemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mydress.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mydress.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen