Klacht Myfreestyle.nl: Een slechte behandeling en geen verandering in levering bij urgentie als dit nodig is voor de cliënt

Klachtnummer
# 484989
Gebruiker
Sorry3a5werkdagen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De behandeling van de telefoniste met hun oeverloze controle vragen is ongekend.
Het antwoord steeds weer herhalen zonder echt antwoord te geven.
De 3 a 5 werkdagen steeds weer te herhalen terwijl je afhankelijk bent van de scanner om te scannen, kan niet met spoed is niet mogelijk mevrouw.

Je hebt geen keus en als je steeds 10 a 15 keer moet scannen per keer voor een uitslag wordt je het beu.
Kan dit nou niet anders. Vind het heel erg onprofessioneel en bot........ allemaal.
Een monopolypositie is niet goed!!!!!

De oplossing

Verandering van houding en verandering van leveringsvoorwaarden als dit nodig is. Abbot gebruikt de macht die ze hebben op de markt. Vind ik niet goed. Er is geen samenwerking mogelijk op deze manier. Alleen heerser zo komt het over.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Myfreestyle.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Myfreestyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen