Klacht Myfreestyle.nl: Kapotte sensor

Klachtnummer
# 433125
Gebruiker
John
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kapotte sensor zou vervangen worden na 3 A 4 werkdagen. Is dus niet gebeurt en heb gebeld. Kreeg de mededeling dat er geen voorraad was. Mooie boel om afhankelijk te zijn van iets wat niet leverbaar is.

De oplossing

Zorgen voor een nieuwe sensor en voorraad hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Myfreestyle.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Myfreestyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen