Klacht MyHeritage: Abbonnementsgeld twee maal van mijn creditcard afgeschreven

Klachtnummer
# 161509
Gebruiker
Danny
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op de site een upgrade gedaan naar Premium. Omdat de site echter niet reageerde heb ik nogmaals op de knop gedrukt. Nu blijk ik per ongeluk ook nog eens een data-upgrade te hebben gedaan en moet ik twee maal EUR 129,99 betalen! Het is echter nooit mijn bedoeling geweest om twee maal een dergelijk bedrag uit te geven. En zeker niet aan een site die in feite niets toevoegt, maar alleen weergeeft wat je zelf invult. Daarvoor had ik ook ieder willekeurig en gratis mindmappingprogramma kunnen gebruiken. Op de site is echter nergens aangegeven bij wie ik mijn beklag kan doen. Ik heb mijn aankoop gedaan via itunes en langs die weg kun je natuurlijk ook niemand bereiken. Ik heb nu dus € 230,- uitgegeven voor iets dat ik niet wilde en waar ik ook totaal niets aan heb.

De oplossing

Ik zou graag mijn abbonnementen beeindigen en mijn geld retour ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    We hebben direct contact met u opgenomen via e-mail.

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen