Klacht MyHeritage: Abonnementen en wisselen tussen sites een Drama

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 463082
Gebruiker
jansen#030
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een site splitsen en dan in totaal 500 euro vangen voor het weergeven van dezelfde informatie?

Aanpassingen gedaan en blijkbaar (kom ik nu achter) heb ik van een nu twee premium accounts. Tijdens een eerdere sessie informatie gevraagd hoe te handelen in deze ... geen eenvoudig antwoord, waarna je zelf moet aanrommelen om de info voor elkaar te krijgen . . . en dan zonder aankondiging wel 500 euro armer zijn

De communicatie van MyHeritage en de duidelijkheid wat betreft mogelijkheden van de verschillende abonnementen PLUS de onmogelijkheden van het systeem mogen echt wel een stuk duidelijker

Het systeem om je stamboom uit te werken is op zich prima, maar opzich wel knap om de abonnementen zo ondoorzichting mogelijk te houden.

De oplossing

Zorgen dat ze betere informatie geven over wel of niet splitsen van stambomen, technisch en financieel > goed voor iedere gebruiker !

Voor mezelf, ach een terugstorting van een deel van het abonnement is welkom.

1 reactie

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Een van onze medewerkers heeft u inmiddels een e-mail gestuurd om u te helpen met uw abonnementen en eventuele onnodige abonnementen op te zeggen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jansen#030
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een belachelijk antwoord . . . . doorverwezen worden naar de verkoop afdeling om te kijken welke mogelijkheden er nog meer zijn . . . . Daar gaat het nu juist fout MyhHeritage ! ! !
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen