Opgelost door MyHeritage: Adresgegevens lab niet compleet. Wacht al een week op reactie.

Lisa

Ik wacht intussen al een week op een inhoudelijke reactie van MyHeritage, zodat ik aanvullende informatie kan krijgen om 1 (helaas) gebruikte kit op te sturen naar het lab. Ook wil ik een tweede ongeopende kit retourneren, gezien de gang van zaken. Ik zit met items die niet bruikbaar zijn. Intussen is mijn vertrouwen in dit bedrijf zodanig, dat ik ook de gebruikte kit niet meer wil gebruiken.

In het pakket zat geen informatie over het retourneren (formulier/instructie) en ook op de website vind ik het vooralsnog niet.

Ik wil mijn geld terug en geen zaken meer met dit bedrijf doen. Gezien de vele klachten die ik vond nadat ik zelf een probleem bleek te hebben, wil ik ook dat ik van het proefabonnement af kan, voordat er ongeoorloofde betaalde verlengingen en afschrijvingen plaatsvinden. Dat betekent dat ik de gebruikte test niet wil gebruiken. Ik wil alles opheffen.

MyHeritage
    Naar aanleiding van uw verzoek hebben we uw DNA kits geannuleerd en een volledige terugbetaling uitgegeven. Voor verdere vragen raden we u aan rechtstreeks contact op te nemen.

Lisa
Ik heb ook via PayPal actie genomen en heb het volledige bedrag teruggekregen; de testen kan ik weggooien. Jammer dat het zo gelopen is.

Ook een klacht indienen over MyHeritage?