Opgelost door MyHeritage: Adresgegevens lab niet compleet. Wacht al een week op reactie.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 533127
Gebruiker
Lisa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht intussen al een week op een inhoudelijke reactie van MyHeritage, zodat ik aanvullende informatie kan krijgen om 1 (helaas) gebruikte kit op te sturen naar het lab. Ook wil ik een tweede ongeopende kit retourneren, gezien de gang van zaken. Ik zit met items die niet bruikbaar zijn. Intussen is mijn vertrouwen in dit bedrijf zodanig, dat ik ook de gebruikte kit niet meer wil gebruiken.

In het pakket zat geen informatie over het retourneren (formulier/instructie) en ook op de website vind ik het vooralsnog niet.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en geen zaken meer met dit bedrijf doen. Gezien de vele klachten die ik vond nadat ik zelf een probleem bleek te hebben, wil ik ook dat ik van het proefabonnement af kan, voordat er ongeoorloofde betaalde verlengingen en afschrijvingen plaatsvinden. Dat betekent dat ik de gebruikte test niet wil gebruiken. Ik wil alles opheffen.

1 reactie

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Naar aanleiding van uw verzoek hebben we uw DNA kits geannuleerd en een volledige terugbetaling uitgegeven. Voor verdere vragen raden we u aan rechtstreeks contact op te nemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lisa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb ook via PayPal actie genomen en heb het volledige bedrag teruggekregen; de testen kan ik weggooien. Jammer dat het zo gelopen is.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen