Klacht MyHeritage: Charging membership costs

Klachtnummer
# 609521
Gebruiker
Hannah I.
Datum
3 reacties

Details

Klacht

I ordered a test-kid because I was really curious about the DNA-results. I don't want to find family/relatives, I haven't even used my real personal details.
Apparently they work with a free trial-period and they send you an e-mail(which I had not read) saying you have to cancel this so you don't end up with a paid membership.

They charged me with 198,44,this is insane and a lot of money.

Gewenste oplossing

I want the membership to be cancelled and a refund of the money they charged.

3 reacties

  1. Auteur
    Hannah I.
    Datum
    Still no response..
  2. Auteur
    Hannah I.
    Datum
    Not okay!
  3. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We can confirm that your subscription was cancelled and refunded after contacting our customer service department. If you have any other questions, please contact us directly.

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen