Klacht MyHeritage: geen abonnement wel en bedrag afgeschreven

Klachtnummer
# 283968
Gebruiker
W.G.J. Marchée
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik heb in 2016 een gratis account aangevraagd en dit direct weer opgezegd. Nu wordt er €145,04 van mijn creditkaart afgeschreven. Ik heb geen opdracht gegeven tot iets en mij is niets meegedeeld. MyHeritage kan via mijn email adres géén account (en accountnummer) vinden en vraagt of ik een ander email adres heb. Dat heb ik niet. Klantenservice van MyHeritage is alleen bereikbaar als je een accountnummer hebt; die kan ik dus niet bellen!
De ING bank kan pas iets doen als MyHeritage de klacht niet op lost.

De oplossing

Ik wil € 145,04 teruggestort krijgen en van MyHeritage de schriftelijke verzekering dat ik géén account heb en geen rekeningen meer krijg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MyHeritage is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen