Opgelost door MyHeritage: Geen reminder bij einde proefperiode. Je zit er automatisch aan vast!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 605752
Gebruiker
Gebruiker1648191538
Datum
0 reacties

Details

Klacht

15 juni ben ik een proefperiode gestart op een My Heritage. Op de dag zelf dat de proefperiode eindigt ontvang ik een mail met een aangekondigde incasso, zonder enige reminder.

Meteen heb ik contact genomen met het heritage support team voor een oplossing. De reactie op mijn mail was een geautomatiseerd bericht en mijn aansluitende vragen werden niet beantwoord. 04-6-2022 nam ik weer contact op om gebruik te maken van het restitutiebeleid, hierop kreeg ik precies hetzelfde geautomatiseerde bericht.

Er is geen sprake van fatsoenlijk klantcontact, waarna je ook nog eens zonder een reminder wordt vastgekoppeld aan een jaarabonnement.

Gewenste oplossing

Per direct mijn abonnement stoppen en het geld terug restitueren.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen