Klacht MyHeritage: Geld afgeschreven zonder toestemming

Klachtnummer
# 534472
Gebruiker
Kaar2022
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een rekening gekregen van 299 euro voor iets waar ik me niet voor heb aangemeld. Ze beweren dat ik een trial versie heb “gekocht” vorig jaar. Maar als dat zo is moeten ze me wel laten weten dat deze bijna af liep. Ik heb dit niet gedaan en ik wil gewoon mijn geld terug. Contact opgenomen met myheritage zeggen ze dat ze helemaal geen actieve account van me kunnen vinden. Vreemd want er wordt toch geld afgeschreven. Graag zie ik dat mijn 299 euro terug geboekt wordt en dat ze dit niet meer flikken in de toekomst.

De oplossing

Ik wil dat mijn geld terug gestort wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MyHeritage is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen