Opgelost door MyHeritage: GELD TERUG, en abonnement opzeggen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270170
Gebruiker
bouduif
Datum
1 reactie

Details

Klacht

per heden wordt er een bedrag van €173,28 van mijn rekening afgehaald.
Dit begrijp ik niet. Ik heb nergens opdracht voor gegeven dit te doen. wel eerder benaderd door een engels sprekende man van my heritage die mij een abonnement wilde aansmeren die ik PERTINENT GEWEIGERD HEB.

Gewenste oplossing

Ik wil dat dit ONGEDAAN GEMAAKT WORDT en het bedrag per omgaande wordt teruggestort. Indien u mij een abonnement in rekening wil brengen DIENT U MIJ TEVOREN IN TE LICHTEN. indien een verlenging van het abonnement gewenst wordt verwacht ik daar een bericht over
Geboden oplossing
Restitutie van het bedrag binnen 3 - 7 dagen
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We informeren onze klanten van de jaarlijkse automatische vernieuwing wanneer een abonnement wordt afgesloten, in de bevestigings e-mail. We begrijpen dat u geen interesse heeft in een verlenging van uw abonnement en we hebben dan ook opdracht tot terugbetaling gegeven. U kunt het bedrag binnen 7-10 werkdagen op uw rekening zien.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen