Opgelost door MyHeritage: Geld terug
Details
De klacht
Ik kwam op de website terug omdat er stond dat je je gratis kon inschrijven om zo meer informatie te krijgen over je voorouders, heb ik gedaan. Ook al moest ik mijn pay pal gegevens geven, stond er nergens dat je 119$ werd afgeschreven.Natuurlijk wil ik dit niet, ik heb dan ook meteen het abbonoment geanuleerd en klantenservice gebelt, zij zeggen nu dat het enige wat ze kunnen doen is dat ze 50% van het totaal bedrag terug kunnen storten op me paypal....
VInd dit wel merkwaardig aangezien op de site staat dat je recht hebt op restitutie tot 30 dagen na aankoop, ik zou graag gewoon het volledige bedrag terug willen.
De oplossing
volledige geld terugUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.