Opgelost door MyHeritage: Geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181123
Gebruiker
siider01
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kwam op de website terug omdat er stond dat je je gratis kon inschrijven om zo meer informatie te krijgen over je voorouders, heb ik gedaan. Ook al moest ik mijn pay pal gegevens geven, stond er nergens dat je 119$ werd afgeschreven.
Natuurlijk wil ik dit niet, ik heb dan ook meteen het abbonoment geanuleerd en klantenservice gebelt, zij zeggen nu dat het enige wat ze kunnen doen is dat ze 50% van het totaal bedrag terug kunnen storten op me paypal....
VInd dit wel merkwaardig aangezien op de site staat dat je recht hebt op restitutie tot 30 dagen na aankoop, ik zou graag gewoon het volledige bedrag terug willen.

De oplossing

volledige geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Na het aanmelden voor een gratis proefperiode, stuurt MyHeritage een bevestiging e-mail naar het geregistreerde e-mail adres, waarin wordt beschreven dat de gratis proefperiode is gestart en dat aan het einde van deze periode, het proefabonnement automatisch wordt omgezet in een jaarabonnement en de corresponderende kosten hier voor in rekening worden gebracht.

    Naar aanleiding van uw melding is er een opdracht tot volledige terugbetaling gegeven. Het kan zo'n 7-10 werkdagen duren voordat dit gezien kan worden op de rekening.
  2. Auteur
    siider01
    Datum
    Dank u wel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
siider01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen