Opgelost door MyHeritage: Geld terug

siider01

Ik kwam op de website terug omdat er stond dat je je gratis kon inschrijven om zo meer informatie te krijgen over je voorouders, heb ik gedaan. Ook al moest ik mijn pay pal gegevens geven, stond er nergens dat je 119$ werd afgeschreven.
Natuurlijk wil ik dit niet, ik heb dan ook meteen het abbonoment geanuleerd en klantenservice gebelt, zij zeggen nu dat het enige wat ze kunnen doen is dat ze 50% van het totaal bedrag terug kunnen storten op me paypal....
VInd dit wel merkwaardig aangezien op de site staat dat je recht hebt op restitutie tot 30 dagen na aankoop, ik zou graag gewoon het volledige bedrag terug willen.

volledige geld terug

MyHeritage
    Na het aanmelden voor een gratis proefperiode, stuurt MyHeritage een bevestiging e-mail naar het geregistreerde e-mail adres, waarin wordt beschreven dat de gratis proefperiode is gestart en dat aan het einde van deze periode, het proefabonnement automatisch wordt omgezet in een jaarabonnement en de corresponderende kosten hier voor in rekening worden gebracht.

Naar aanleiding van uw melding is er een opdracht tot volledige terugbetaling gegeven. Het kan zo'n 7-10 werkdagen duren voordat dit gezien kan worden op de rekening.
    Dank u wel

siider01

Ook een klacht indienen over MyHeritage?