Klacht MyHeritage: Ik krijg geen instructiemail op mijn wachtwoord te wijzigen

Klachtnummer
# 324604
Gebruiker
J.A. Egan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een premium abonnement en geniet van zogenaamde privileges. Ik heb een inlog probleem en krijg geen antwoord alleen een ticketnummer dat zij binnen 24 uur terug zullen komen op het probleem. Vergeet het maar! Je bent gewoon een nummer.

De oplossing

Ik wil zsm geholpen worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MyHeritage is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    J.A. Egan
    Datum
    Ik heb helaas nog niets vernomen met betrekking tot mijn klacht. Mijn premium abonnement biedt geen enkel voordeel met betrekking tot problemen. Door de software van het programma word ik gedwongen een nieuw wachtwoord aanmaken. Vervolgens zal ik instructies ontvangen per e-mail, echter krijg ik geen e-mail met instructies.

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen