Opgelost door MyHeritage: Ik moet betalen voor een ongevraagd en ongewild abonnement

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 605864
Gebruiker
AgnesAchternaam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb enige weken geleden een DNA-kit besteld. Om te voorkomen dat ik aan een abonnement zou vastzitten, heb ik getracht MyHeritage te contacten. Hun site vind ik erg onduidelijk en ik kon niet/nauwelijks contact met ze krijgen. Nu ontvang ik een factuur voor € 129. Die wil ik niet betalen!!! Ik heb verdorie nog niet eens de uitslag van de DNA-test binnen.... En ook al komt die wel binnen, dan wil ik nóg geen abonnement. Heb al meer klachten rondom dit verschijnsel gelezen.
Is die club wel te vertrouwen?
Hoe dan ook, ga ik via de bank proberen om het bedrag terug te boeken. Mocht dat niet lukken, kan de Consumentenbond dan wat voor me betekenen?

Gewenste oplossing

Abonnement ongedaan maken
Geboden oplossing
Ik heb zelf het bedrag van een jaarabonnement teruggeboekt en ze lieten min of meer weten daar begrip voor te hebben. Blíjft natuurlijk staan dat ze op hun site duidelijker moeten vermelden hoe en wat.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen