Opgelost door MyHeritage: Ik moet betalen voor een ongevraagd en ongewild abonnement

content Opgelost
AgnesAchternaam

Ik heb enige weken geleden een DNA-kit besteld. Om te voorkomen dat ik aan een abonnement zou vastzitten, heb ik getracht MyHeritage te contacten. Hun site vind ik erg onduidelijk en ik kon niet/nauwelijks contact met ze krijgen. Nu ontvang ik een factuur voor € 129. Die wil ik niet betalen!!! Ik heb verdorie nog niet eens de uitslag van de DNA-test binnen.... En ook al komt die wel binnen, dan wil ik nóg geen abonnement. Heb al meer klachten rondom dit verschijnsel gelezen.
Is die club wel te vertrouwen?
Hoe dan ook, ga ik via de bank proberen om het bedrag terug te boeken. Mocht dat niet lukken, kan de Consumentenbond dan wat voor me betekenen?

Abonnement ongedaan maken
Ik heb zelf het bedrag van een jaarabonnement teruggeboekt en ze lieten min of meer weten daar begrip voor te hebben. Blíjft natuurlijk staan dat ze op hun site duidelijker moeten vermelden hoe en wat.

Ook een klacht indienen over MyHeritage?