Opgelost door MyHeritage: Ik ontvang geen kalenderherinneringen meer...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459732
Gebruiker
H.B. Spoor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ontvang sinds een maand geen kalenderherinneringen meer...

De oplossing

Ervoor zorgdragen, dat ik weer kalenderherinneringen ontvang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MyHeritage is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.B. Spoor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alles is opgelost...het lukte mij uiteindelijk om My Heritage zelf aan de telefoon te krijgen. Jullie veel dank voor bemiddeling in deze zaak. Wel vriendelijk verzoek om mijn gegevens die in jullie bezit zijn niet te gebruiken voor reclame contacten en/of verdere mails en/of post. V.gr. HB.Spoor.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen