Opgelost door MyHeritage: Klanten niet van te voren inlichten over aanstaande verlenging!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 610999
Gebruiker
Ingolf
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vorige week (op 28 juli ) kreeg ik een mail van Myheritage dat mijn abonnement op 28 juli 2022 automatisch verlengd zou worden. Ik heb ze inmiddels een mail gestuurd met daarin het verzoek om niet te verlengen en het inmiddels afgeschreven bedrag terug te storten. Ik heb wel al de automatische verlenging voor 2023 stopgezet. Ze hebben gereageerd dat ze inderdaad gezien hebben dat de verlenging van 28 juli 2023 is stopgezet maar over het terugstorten van het bedrag over 2022 geen woord.
Bij andere internet diensten krijg je netjes van te voren een bericht over aanstaande verlenging.

Gewenste oplossing

Ik maak al maanden niet gebruik van de diensten van Myheritage en dat kunnen ze ook zien in de data. Netjes zou zijn om het betaalde bedrag terug te krijgen
Geboden oplossing
Na mijn klacht over het automatisch verlengen van mijn abonnement en ik het bedrag zelf had gestorneerd heeft Myheritage toch mijn abonnement geannuleerd. Achteraf toch netjes opgelost. Ik heb Myheritage als feedback wel gezegd dat ze klanten ruim van te voren moeten melden dat een aanstaande verlenging eraan komt, ookal staat dat in de overeenkomst.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We zien dat uw abonnement inmiddels, na contact met onze klantenservice, is geannuleerd.Voor verdere vragen raden we u aan rechtstreeks contact met ons op te nemen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen