Opgelost door MyHeritage: mijn myheritage abonnement upgraden is te kostbaar. kan ik wil een download krijgen van mijn eigen gegevens ?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181949
Gebruiker
WillyAms
Datum
5 reacties

Details

De klacht

ik had een abonnement op myheritage. ik heb met veel plezier aan mijn stamboom gewerkt. kwam achter veel informatie. vond het ook erg leuk. ben ervan overtuigd, dat ik niet heb overzien wat de gevolgen waren om 'ja' te zeggen op de matches die ik ontving.

als ik nu bij mijn gegevens wil, dan moet ik mn abonnement upgraden.
maar ik kan absoluut geen premium abonnement betalen!
ik wil zo graag een kopie van mijn eigen gegevens hebben! daar wil ik best 1 maand voor betalen. da's 12 euro of zo? is dat mogelijk?

vriendelijke groet!
willy nijboer

De oplossing

een download van mijn gegevens in my hertigae ontvangen tegen betaling van 1 maand abonnementsgeld (12 euro)

5 reacties

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Goedemorgen Willy,

    Al is uw abonnement verlopen, als web beheerder kunt u te allen tijde een GEDCOM bestand exporteren van uw stamboom. GEDCOM staat voor GEnealogical Data COMmunication en is het meest gebruikte formaat (wereldwijd) om stambomen te maken.

    Log hier voor in op uw familie site, schuif met de muis over het tabblad 'Stamboom' en klik op 'Stambomen beheren'. Hier zal u de optie 'Exporteren naar GEDCOM' vinden.

    MyHeritage Support kan ook uw familie site weer terugdraaien naar een basis site, zodat u alle gegevens weer kan zien. Schrijf hiervoor een e-mailtje vanuit uw geregistreerde e-mail adres naar support@myheritage.com en dan kunnen we u hier mee assisteren.

  2. Auteur
    WillyAms
    Datum
    dag! ik gebruik my heritage op mijn iPad. ik kan in de app nergens 'stamboom beheren' vinden. en daardoor ook niet de optie 'exporteren naar gedcom'.
    is er ook een oplossing voor gebruik op de iPad?
  3. Auteur
    WillyAms
    Datum
    o en sorry! ook nog bedankt voor jullie aanbod! excuus dat ik zo gefocust op de oplossing ben!
    dag, willy
  4. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Beste Willy,

    Het is helaas niet mogelijk om een GEDCOM te exporteren middels de MyHeritage App. Maar u kunt zich wel aanmelden middels www.myheritage.nl in een browser op uw iPad. Hier dient u het tabblad 'Stamboom' > ' Stambomen beheren' te kunnen vinden.

  5. Auteur
    WillyAms
    Datum
    MyHeritage heeft mij snel en heel vriendelijk te woord gestaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WillyAms
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy