Opgelost door MyHeritage: mijn myheritage abonnement upgraden is te kostbaar. kan ik wil een download krijgen van mijn eigen gegevens ?

# 181949
WillyAms

ik had een abonnement op myheritage. ik heb met veel plezier aan mijn stamboom gewerkt. kwam achter veel informatie. vond het ook erg leuk. ben ervan overtuigd, dat ik niet heb overzien wat de gevolgen waren om 'ja' te zeggen op de matches die ik ontving.

als ik nu bij mijn gegevens wil, dan moet ik mn abonnement upgraden.
maar ik kan absoluut geen premium abonnement betalen!
ik wil zo graag een kopie van mijn eigen gegevens hebben! daar wil ik best 1 maand voor betalen. da's 12 euro of zo? is dat mogelijk?

vriendelijke groet!
willy nijboer

een download van mijn gegevens in my hertigae ontvangen tegen betaling van 1 maand abonnementsgeld (12 euro)

MyHeritage
    Goedemorgen Willy,

Al is uw abonnement verlopen, als web beheerder kunt u te allen tijde een GEDCOM bestand exporteren van uw stamboom. GEDCOM staat voor GEnealogical Data COMmunication en is het meest gebruikte formaat (wereldwijd) om stambomen te maken.

Log hier voor in op uw familie site, schuif met de muis over het tabblad 'Stamboom' en klik op 'Stambomen beheren'. Hier zal u de optie 'Exporteren naar GEDCOM' vinden.

MyHeritage Support kan ook uw familie site weer terugdraaien naar een basis site, zodat u alle gegevens weer kan zien. Schrijf hiervoor een e-mailtje vanuit uw geregistreerde e-mail adres naar support@myheritage.com en dan kunnen we u hier mee assisteren.

WillyAms
    dag! ik gebruik my heritage op mijn iPad. ik kan in de app nergens 'stamboom beheren' vinden. en daardoor ook niet de optie 'exporteren naar gedcom'.
    is er ook een oplossing voor gebruik op de iPad?
    WillyAms
    o en sorry! ook nog bedankt voor jullie aanbod! excuus dat ik zo gefocust op de oplossing ben!
    dag, willy
    MyHeritage
    Beste Willy,

Het is helaas niet mogelijk om een GEDCOM te exporteren middels de MyHeritage App. Maar u kunt zich wel aanmelden middels www.myheritage.nl in een browser op uw iPad. Hier dient u het tabblad 'Stamboom' > ' Stambomen beheren' te kunnen vinden.

WillyAms
    MyHeritage heeft mij snel en heel vriendelijk te woord gestaan.