Klacht MyHeritage: Myheritage handelt onjuist en smeert duur abbonement aan

Maz

Mijn vrouw en ik waren nieuwsgierig naar onze roots en bestelde een DNA-kit bij MyHeritage. Het proefabonnement ging meteen in op het moment dat ik de kit registreerde, ondanks dat ik de resultaten van het onderzoek pas na de proefperiode zou ontvangen. MyHeritage biedt naast het DNA-onderzoek ook de optie aan om een stamboom aan te maken en daar kon ik al meteen gebruik van maken. Dat ging met een proefabbonement dat ik moest opzeggen om verlenging te voorkomen.

Exact een maand na het registreren van de kit, heb ik het proefabbonoment opgezegd. Maar twee dagen later zag ik dat het bedrijf een bedrag a 129 euro van mijn rekening had geschreven. Na enig uitzoekwerk ontdekte ik dat het de kosten van een abonnement waren dat ik had opgezegd. Ik heb het bedrijf een e-mail gestuurd om het abonnement per direct stop te zetten en het bedrag te storten. Ik had immers op tijd opgezegd.

Naar mijn mening heeft MyHeritage mij een duur abonnement aangesmeerd terwijl ik op tijd heb afgezegd. Die afzegging is ook bevestigd. Myheritage heeft echter de proefperiode een dag ingekort.

Ik ontvang graag de kosten voor het Abonnement terug en ik wil dat het abonnement wordt omgezet in de gratis variant.

Daarnaast moet MyHeritage de klanten duidelijk en bewust kunnen laten kiezen voor het abonnement dat zij aangaan en niet stiekjm een dag van de proefperiode afsnabbelen.

GELD TERUGGEVEN

MyHeritage
    We hebben uw abonnement inmiddels geannuleerd en het volledige bedrag terug gestort. Voor verdere vragen raden we u aan rechtstreeks contact op te nemen.

Maz
Myheritage beloofde mijn onterechte abbonement verlenging stop te zetten en mijn onterecht geinde geld terug te geven. Het abbonement is stopgezet maar geen terugbetaling....

Ook een klacht indienen over MyHeritage?