Opgelost door MyHeritage: ongevraagd abonnement verlengt voor 259 euro

jeebee

Ik heb een rekening gekregen van 259 euro voor een compleet abonnement, iets waar ik me niet voor heb aangemeld. Zij hebben mijn abonnement succesvol vernieuwd zonder mij hierover te berichten. Als dat zo maar kan dan moeten ze me wel laten weten dat deze bijna af liep en vragen of ik mijn abonnement door laat gaan. Nu blijkt dat MyHeritage zelf deze order geplaatst heeft op 30 mei 2021. Betaalwijze is iDeal. Ik ga dus niets betalen.

Ik heb direct het abonnement dat nu heb opgezegd. Dit zou pas 30 mei 2022 kunnen. Ik wil eigenlijk niets meer met MyHeritage te maken willen hebbrn. ik vind dit oplichterij! Je wordt niet voor niets aan alle kanten gewaarschuwd om zo maar geld over te gaan maken.

MyHeritage
    Beste Joke,

Naar aanleiding van uw bericht hebben we uw abonnement geannuleerd en het volledige bedrag teruggestort. Houdt er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voor u het bedrag terugziet op uw rekening, afhankelijk van de verwerkingstijd van uw bank.
    Voor verdere vragen of opmerkingen raden we u aan rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice.

jeebee
Prima opgelost. Geld is teruggestort

Ook een klacht indienen over MyHeritage?