Klacht MyHeritage: Ongevraagd betaalde verlenging van misleidend ‘gratis’ abonnement

Klachtnummer
# 541426
Gebruiker
Jake
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook ik besloot de MyHeritage app uit te proberen, zonder de intentie het gratis abonnement om te zetten in een betaalde variant. Echter na een tijdje vond ik een afschrijving op mijn rekening van €149,99.

Dit abonnement staat nog steeds onder de misleidende titel ‘complete free trial 2’ terwijl er een aanzienlijk bedrag aan verbonden zit.

De oplossing

Annulering van het abonnement en teruggave van de afgeschreven abonnementskosten á €149,99

1 reactie

  1. Auteur
    MyHeritage
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Onze klantenservice heeft u inmiddels via een e-mail gecontacteerd en u van instructies voorzien, waarmee u uw abonnement kunt annuleren.

Ook een klacht indienen over MyHeritage?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen